biuro@apexsklep.pl | +48 535 585 444

Regulamin sklepu internetowego Apex Sklep.

 

  1. Informacje ogólne.
  2. Sklep internetowy dostępny pod adresem: www.apexsklep.pl, prowadzony jest przez firmę APEX Joanna Michalak mieszczącą się  w 06-300 Przasnysz, Sierakowo 110  NIP: 7611037823
  3. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane/realizowane lub ich realizacja może się wydłużyć.
  5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Otrzymane zamówienia rozpatrywane będą w najszybszym możliwym czasie.
  6. Apex Joanna Michalak – zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
  7. Zamówiony towar wysyłany jest  poprzez Firmę Kurierską lub w inny sposób, po zaakceptowaniu oraz zaksięgowaniu wpłaty.
  8. Produkty magazynowe dostarczane są do 3 dni roboczych, w innym przypadku do potwierdzenia w naszym Dziale Realizacji na podstawie zapytania na adres: biuro@apexsklep.pl .
  9. W przypadku braku towaru w magazynie Klient zostanie poinformowany o wydłużonym czasie realizacji zamówienia lub Sprzedawca zaproponuje inny o podobnych parametrach.
  10. Zastrzegamy sobie możliwość zamiany cen oferowanych produktów, o czym Klient również zostanie poinformowany.
  11. Razem z przesyłką dostarczane są: dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu (paragon lub faktura VAT).
  12. Forma płatności w sklepie internetowym www.apexsklep.pl to przedpłata lub płatność za pobraniem (przy odbiorze).
  13. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie:
    Numer konta: BGŻ BNP PARIBAS 71 1600 1462 1838 5249 3000 0001
  14. Oferta naszego sklepu ważna jest na terenie Polski.
  15. Podane ceny w ofertach na stronach sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  16. Mimo wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane przez nas opisy towarów nie zawierają braków oraz błędów. Ewentualne błędy nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. W przypadku wątpliwości, przed dokonaniem zakupu, prosimy o kontakt z naszym sklepem (telefoniczny lub mail).
  17. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte na stronie internetowej sklepu są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli, zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
  18. Niniejsza strona nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego. Zawartość witryny (opisy, grafika, loga, ikony, zdjęcia) stanowi własność Apex Joanna Michalak, oraz firm zależnych: producentów, importerów. Zabrania się kopiowania całości witryny lub jej części bez pisemnej zgody Apex Joanna Michalak.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy.

 Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie drogą mailową lub na piśmie oraz zwrócenie towaru w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego.

Usługodawca (Sprzedawca) dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób po zwrocie towaru przez Klienta.

 Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana (wykonywana na zamówienie), wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

– własnoręcznej naprawy/przeróbki  lub konserwacji

– zerwania plomb gwarancyjnych

– zwracany towar nie jest kompletny

– towar nosi ślady używania przez Klienta

– jeżeli w przypadku zakupu na odległość minęło 14 dni od daty dostarczenia towaru

III. Gwarancja i reklamacje.

  1. Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta lub importera.
  2. Nasz firma dokonuje napraw lub przekazuje towar do serwisu  gwarancyjnego. Wymienia również w szczególnych sytuacjach towar wadliwy lub uszkodzony fabrycznie.
  3. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie.
  4. Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub w opakowaniu zastępczym. W przypadku wysyłki (odesłania) ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
  5. Nasza firma zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji. Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna.
  6. W przypadku niespełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata. Nie odbieramy uszkodzonych towarów wysłanych za pobraniem.
  7. Prosimy dołączyć również kopię dokumentu zakupu, opis problemu i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: APEX Joanna Michalak, Sierakowo 110, 06-300 Przasnysz z dopiskiem „REKLAMACJA”.
  8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
  9. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
  10. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela (proszę otwierać i sprawdzać paczki w obecności kuriera). Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu szkody.
  11. Jeżeli uszkodzenie lub niezgodność co do zawartości przesyłki została zauważona po odjeździe Kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z najbliższym odziałem Firmy Kurierskiej (telefon podany jest na liście przewozowym) oraz zażądać ponownego przyjazdu Kuriera w celu spisania szkody.
  12. Wszelkie reklamacje do firm przewozowych mogą być zgłaszane jedynie w dniu odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.
  13. Spisany protokół należy przesłać do siedziby naszej firmy . Jest on podstawą do wymiany towaru na nowy.

Złożenie zamówienia na stronie apexsklep.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.

W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt

pocztą email: biuro@apexsklep.pl

lub drogą telefoniczna: 535-585-444

Zamknij

Cart

Brak produktów w koszyku.